loading...
متن آهنگهای جدید,عکس,پیشواز
آخرین ارسال های انجمن
saeed_detect بازدید : 11531 1392/12/27 نظرات (5)


تکست آهنگ سرگرمی از بهزاد لیتو و AFX

 

تکست آهنگ سرگرمی از بهزاد لیتو و AFX | WwW.BestBaz.IR

 


 


تکست آهنگ سرگرمی


[ ورس ِ 1 - بهزاد لیتو ]

دوریت شده برام سخت میمونم من واست
شدن این لبا سرد
میکنم صبر واست
اون تنها خوشحاله چون دوستیمون مچاله شد
دنیا خونمون بودو
میکردیم تو اتاقش شو
ول بودیم دو دل بودیم دو رنگ مثل میز رولت بودیم
شب شلخته صبح تر تمیز
انگار که تو هتل بودیم مـا
کانورس پامون هیچ جای دنیا هیچوقت نداشت آدرس جامون
رفتیم هرجا ما باب آسمامون
الانم کلی راه هست تا اون
میشمریم روزارو با دستـامون موندن هنوز توو قاب عکسامون
نذار هیچوقت بشینه خاکی روش
دایره بینمون بشه چهارگوش
هرجا رفتی گفتی بال تو بودم واسه پرواز منم مثـه بال تو بودم
فک نمیکردم زود سقوط کنیم
از اولم بهتـر بود سکوت کنیم

 

[ کروس ]

این شد سرگرمی نمی خوایم برگردیم
واسه هم سردردیم
بی تو من سردم نی
میدونم میگی یه روز موندیم ما باهم بزور
موندیم ما باهم بزور

 

[ ورس ِ 2 - بهزاد لیتو ]

باهم خوبیم خیلی ولی دوره رامـون قولی که دادیم هنـو مونده بامـون
نشه حیف و میل بینمون
لیتو هی میگفت نمیاد هیچوقت عینمون
دنیا رفت و زد قیـدمونو هیشکیـو نمیخوام من غیر اونـو
مثل شکلات شیرین
ولی دلمـو زد رفت
فک کرد بدون اون ولمـو بـد بـخت لاکساری کن تو جینو کانورس پام نی
میومدم دنبالت من ....
حرف میزدی هردفعه با حس بام میموند رو سرم آره مثـه کاسکت بام
شل لـش بودیم همه اولش
ما دوتا ته تـش بودیم
نصفش خودم خـب بقیـش تـویی اگه دنیا تند رفت بگو جریمش کنیـم
بگو جریمش کنیم

 

[ کروس ]

این شد سرگرمی نمی خوایم برگردیم
واسه هم سردردیم
بی تو من سردم نی
میدونم میگی یه روز موندیم ما باهم بزور
موندیم ما باهم بزور
این شد سرگرمی نمی خوایم برگردیم
واسه هم سردردیم
بی تو من سردم نی
میدونم میگی یه روز موندیم ما باهم بزور
موندیم ما باهم بزور

 



Saeed Detect : دوستان بابت ِ بعضی از اشتباه شرمنده

فـــدا لبخند

 

منبــــع :

انجمن ِ رپصدا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شیوا در تاریخ 1394/03/20 و 2:06 دقیقه ارسال شده است

میرفتیم هرجا ما با وسپامون نه باب آسمون

این نظر توسط Hedi در تاریخ 1393/11/07 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

behzade khodamiiii jigar

این نظر توسط sasha در تاریخ 1393/01/29 و 19:09 دقیقه ارسال شده است

میومدم دنبالت من با وسپا

این نظر توسط marjan در تاریخ 1393/01/19 و 21:48 دقیقه ارسال شده است

لاکساری کن تو جینو کانورس پام نی؟!!!!!!!!!!
راک استارم کت و جین و کانورس پام

این نظر توسط AliSaibot در تاریخ 1392/12/28 و 19:52 دقیقه ارسال شده است

(ورس1)
دوریت شده برام سخت//میمونم من واست
شدن این لبا سرد//میکنم صبر واست آ
اون تنها خوشحاله چون//دوستیمون مچاله شد
دنیا خونمون بودو//میکردیم تو اتاقش شو
ول بودیم دو دل بودیم//دو رنگ مثل میز رولت بودیم آ
شب شلخته صبح تر تمیز//انگار که تو هتل بودیم ما
کانورس پامون//هیچ جای دنیا هیچوقت نداشت آدرس جامون
رفتیم هرجا ما با وسپامون//الانم کلی راه هست تا اون
میشمریم روزارو با دستامون//موندن هنوز تو قاب عکسامون
نذار هیچوقت بشینه خاک روش//دایره بینمون بشه چهارگوش
هرجا رفتی گفتی بال تو بودم//واسه پرواز منم مثه بال تو بودم
فک نمیکردم زود سقوط کنیم//از اولم بهتر بود سکوت کنیم

(کروس)
این شد سرگرمی//نمی خوایم برگردیم
واسه هم سردردیم//بی تو من سردم نی
میدونم میگی یه روز//موندیم ما باهم بزور
موندیم ما باهم بزور

(ورس2)
باهم خوبیم خیلی ولی دوره رامون//قولی که دادیم هنو مونده بامون
نشه حیف و میل بینمون//لیتو هی میگفت نمیاد هیچوقت عینمون
دنیا رفت و زد قیدمونو//هیشکیو نمیخوام من غیر اونو
مثل شکلات شیرین ولی دلمو زد رفت//فک کرد بدون اون ولمو بد بخت
لاکستاری کُتِ جینو کانورس پام//میومدم دنبالت من با وسپام
حرف میزدی هردفعه با حس بام//میموند رو سرم آره مثه کاسکت بام
شل لش بودیم همه اولش ما دوتا//ته تش بودیم نصفش خودم خب بقیش تویی
اگه دنیا تند رفت//بگو جریمش کنیم
بگو جریمش کنیم آ

(کروس)
این شد سرگرمی//نمی خوایم برگردیم
واسه هم سردردیم//بی تو من سردم نی
میدونم میگی یه روز//موندیم ما باهم بزور
موندیم ما باهم بزور
این شد سرگرمی//نمی خوایم برگردیم
واسه هم سردردیم//بی تو من سردم نی
میدونم میگی یه روز//موندیم ما باهم بزور
موندیم ما باهم بزور
پاسخ : سلام داش علی دمت گرم فدایی داری خداییش


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • سایت طراحی ivahid (2029)
  • ماهانه مبلغ 7.00.000 میلیون تومان مادام العمر برنده شوید (4065)
  • گوشی موبایل 4 سیمکارته طرح نوکیا Asha300 +TV (2999)
  • محصـُولات پرفروش میهن استور[ 92.09.20] (4094)
  • کمک به بیماران ِ سرطانی (4071)
  • خرید اینترنتی رنگ موی موقت هات هیوز (2978)
  • فروش ویژه ساعت اسپرت طرح رولکس مارک Walar (2904)
  • فروش ویژه کیف آلوما والت اصل (Aluma Wallet Orginal) (3340)
  • فروش ویژه ست مانتو و ساپورت ارغوان (2634)
  • گردنبندت هفت رنگ LED فروش ویــژه (3539)
  • چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت (4255)
  • مانتو تابستانه گیلدا در دو رنگ مختلف (5271)
  • فروش ، نحوه مصرف و قیمت انواع مکمل های بدنسازی (4157)
  • سونی باکس 2013 (3387)
  • فروش ویژه ماســـک ژلــــه ای بـــایترون (4149)
  • فروش ویژه عینک خلبانی شیشه آبی (3329)
  • خرید گوشی های Apple , HTc , Samsung Galaxy , Nokia (3496)
  • فروش ویژه ساعت دیواری طرح پانا (2775)
  • قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو - Fix It Pro (3542)
  • گردنبند فروهر (3886)
  • فروش ویژه ساعت Casio Sport EF-550 (3496)
  • هدفون بیتس [ Solo HD ] (4401)
  • عینک Ray.Ban مــُدل Cat 2012 (3041)
  • ساعت Casio Sport EF-550 (4341)
  • گردنبند فروهر | نشان تمدن ایرانیان (2741)
  • گردنبند کریستال در 5 رنگ (3324)
  • موزن میکروتاچ مکس - MicroTouch Max (4439)
  • خــرید گــوشی های طرح Iphone و HTC (5543)
  • گوشی 2 سیمکارته طرح آیفــون Iphone 4S (3445)
  • فروش فوق العاده موس انگشتی (3978)
  • ادکلن مردانه لالیک [ Lalique Encre Noire ] (3807)
  • گوشی موبایل طرح گلکسی نوت II (3143)
  • سیستم همکاری در فروش همکاران (3363)
  • گردنبند ویــژه ی Love | قیمت : 9,200 (4263)
  • ساعت Casio Sport EF-550 (2982)
  • فروش ويژه ساپورت طرح دار بهاره نيکيتا (3231)
  • فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان) (3314)
  • نادربلو | طراحی بنر , هدر و لوگو (3838)
  • مــعرفی ســایتهای مـُفیـــد (3808)
  • هدفون بیتس Solo HD پُرفُروش ترین محصول (3738)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4572
  • کل نظرات : 5956
  • افراد آنلاین : 93
  • تعداد اعضا : 7739
  • آی پی امروز : 514
  • آی پی دیروز : 435
  • بازدید امروز : 5,411
  • باردید دیروز : 6,065
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 65,582
  • بازدید ماه : 65,582
  • بازدید سال : 2,046,724
  • بازدید کلی : 67,639,599
  • لینکدونی رایگان BestBaz


    کمک به بیماران ِ سرطانی




    اینم از لینکدونی ِ سایت :

    دوستان لینکاتونو خیلی راحت ثبت کنید

    برای ِ ثبت ِ لینک روی ِ عکس

    کلیــــک نماییــــــد


    لینکدونی بست باز