loading...
متن آهنگهای جدید,عکس,پیشواز
آخرین ارسال های انجمن
Reza بازدید : 1075 1394/05/02 نظرات (0)

دانلود آهنگ آروم يواش از  آرمین 2AFM

Download New Music Armin 2AFM Called  Aroom Yavash

 

دانلود آهنگ آروم يواش از  آرمین 2AFM

 

دانلود آهنگ آروم يواش از  آرمین 2AFM

چرا چشات خیسه ، عشقم چرا گریه کردی
چقدر عوض شدی تو نامرد ، اِنقدره با من سردی
تویی که با خنده هات عاشقم کردی دیگه نمیخندی

چرا وقتی پیشمی چشماتو رو بقیه نمیبندی
داره میاد صدامون هر دوتامون درب و داغون
صدای دعواهامون ، من واسه تو مُردم تو برا اون
گفتم دوباره رابطه رو با هم میسازیم اون میگفت نه
نمیدونستم وقتی میخواست بره باید چی میگفتم
تکراری شدم براش واسم خیالی نیست
اگه دوستم نداشت ، واسم خیالی نیست
ناشکری نمی کنم ، بودن از من و تو داغون تراش
هر جا میری برو ولی بی معرفت آروم یواش
آروم یواش به احترام اون روزایی که خوابیدم داغون شباش
شاید اصلا راست میگفتی این دوستی از اولشم قانون نداشت
هِی میکردی بلند صداتو
بی تو یه روانیه خُلم نگاه کن
نگو شما که عصبانی میشم
منو به اسم کوچیک خودم صدا کن
گفتی یکنواخته ، حوصلت سر رفته
باید از هم دور باشیم چند هفته
اما الان چند ماهه پیشم نیستی
آمارِ روزاشم از دستم در رفته
شاید تو میخواستی که تنبیه شم
ببین چقدر بلند شده ته ریشم
خدا میدونه چقدر دوریت سخته
تا خود صبح گریه کردم من دیشب
داره میاد صدامون هر دوتامون درب و داغون
صدای دعواهامون ، من واسه تو مُردم تو برا اون
گفتم دوباره رابطه رو با هم میسازیم اون میگفت نه
نمیدونستم وقتی میخواست بره باید چی میگفتم
تکراری شدم براش واسم خیالی نیست
اگه دوستم نداشت ، واسم خیالی نیست
ناشکری نمی کنم ، بودن از من و تو داغون تراش
هر جا میری برو ولی بی معرفت آروم یواش
آروم یواش ، با اونی باش که با اومدنش واسم یه شب آروم نذاشت
رفتی ولی اینو بدون هیچی سَر تر از من اون یارو نداشت
چه پر انرژیه چه خوبه حالش
شنیدم سر میزارین دوتایی رو یه بالش
یه روز میاد که دیگه اون ولت کرده
و اون موقع اس که دلت بهت سرده
اینهمه وقت گذاشتم که آخرشم
مچتو تو خیابون بگیرم آخر شب
با کسی که ما نشنیدیم اسمشم
ولی مرموز بود اون تماسای نصف شب
مرموز بودن تمام اون استرسات
یوهو بالا رفتن تعداد اس ام اسات
این همونیه که دلو زدی صابون براش
چته هول کردی، عزیزم آروم یواش
داره میاد صدامون هر دوتامون درب و داغون
صدای دعواهامون ، من واسه تو مُردم تو برا اون
گفتم دوباره رابطه رو با هم میسازیم اون میگفت نه
نمیدونستم وقتی میخواست بره باید چی میگفتم
تکراری شدم براش واسم خیالی نیست
اگه دوستم نداشت ، واسم خیالی نیست
ناشکری نمی کنم ، بودن از من و تو داغون تراش
هر جا میری برو ولی بی معرفت آروم یواش

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • سایت طراحی ivahid (2000)
  • ماهانه مبلغ 7.00.000 میلیون تومان مادام العمر برنده شوید (3947)
  • گوشی موبایل 4 سیمکارته طرح نوکیا Asha300 +TV (2971)
  • محصـُولات پرفروش میهن استور[ 92.09.20] (4069)
  • کمک به بیماران ِ سرطانی (4032)
  • خرید اینترنتی رنگ موی موقت هات هیوز (2951)
  • فروش ویژه ساعت اسپرت طرح رولکس مارک Walar (2872)
  • فروش ویژه کیف آلوما والت اصل (Aluma Wallet Orginal) (3314)
  • فروش ویژه ست مانتو و ساپورت ارغوان (2590)
  • گردنبندت هفت رنگ LED فروش ویــژه (3477)
  • چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت (4226)
  • مانتو تابستانه گیلدا در دو رنگ مختلف (5237)
  • فروش ، نحوه مصرف و قیمت انواع مکمل های بدنسازی (4130)
  • سونی باکس 2013 (3348)
  • فروش ویژه ماســـک ژلــــه ای بـــایترون (4120)
  • فروش ویژه عینک خلبانی شیشه آبی (3296)
  • خرید گوشی های Apple , HTc , Samsung Galaxy , Nokia (3462)
  • فروش ویژه ساعت دیواری طرح پانا (2747)
  • قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو - Fix It Pro (3508)
  • گردنبند فروهر (3854)
  • فروش ویژه ساعت Casio Sport EF-550 (3469)
  • هدفون بیتس [ Solo HD ] (4363)
  • عینک Ray.Ban مــُدل Cat 2012 (3005)
  • ساعت Casio Sport EF-550 (4272)
  • گردنبند فروهر | نشان تمدن ایرانیان (2712)
  • گردنبند کریستال در 5 رنگ (3292)
  • موزن میکروتاچ مکس - MicroTouch Max (4400)
  • خــرید گــوشی های طرح Iphone و HTC (5510)
  • گوشی 2 سیمکارته طرح آیفــون Iphone 4S (3413)
  • فروش فوق العاده موس انگشتی (3947)
  • ادکلن مردانه لالیک [ Lalique Encre Noire ] (3740)
  • گوشی موبایل طرح گلکسی نوت II (3116)
  • سیستم همکاری در فروش همکاران (3332)
  • گردنبند ویــژه ی Love | قیمت : 9,200 (4235)
  • ساعت Casio Sport EF-550 (2944)
  • فروش ويژه ساپورت طرح دار بهاره نيکيتا (3197)
  • فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان) (3251)
  • نادربلو | طراحی بنر , هدر و لوگو (3802)
  • مــعرفی ســایتهای مـُفیـــد (3783)
  • هدفون بیتس Solo HD پُرفُروش ترین محصول (3704)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4572
  • کل نظرات : 5956
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 7737
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 928
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 8,691
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 277,872
  • بازدید سال : 1,447,923
  • بازدید کلی : 67,040,798
  • لینکدونی رایگان BestBaz


    کمک به بیماران ِ سرطانی




    اینم از لینکدونی ِ سایت :

    دوستان لینکاتونو خیلی راحت ثبت کنید

    برای ِ ثبت ِ لینک روی ِ عکس

    کلیــــک نماییــــــد


    لینکدونی بست باز