loading...
متن آهنگهای جدید,عکس,پیشواز
آخرین ارسال های انجمن
saeed_detect بازدید : 3138 1391/09/13 نظرات (1)


متن آهنگهای دموی آلبوم جاده ی رویاها از سیروان خسروی


سومین آلبوم سیروان خسروی با نام جاده رویاها ، 18 آذر به بازار می آید

ترانه های این آلبوم: توسط امیر ارجینی، امیر یگانه، محسن شیرالی، امید جامع و ... سروده شده اند.

علاوه بر سیروان، در ساخت موسیقی قطعات این آلبوم زانیار خسروی، شهاب رمضان، نیما رمضان و امید جامع نقش داشته اند

تنظیم، میکس و مسترینگ نیز توسط سیروان انجام شده است.

4 قطعه از آلبوم قبلاً منتشر شده و 7 قطعه ی دیگر جدید هستند

پخش اختصاصی از BestBaz

 

متن آهنگهای دموی آلبوم جاده ی رویاها از سیروان خسروی | WwW.BestBaz.RozBlog.Com

 


متن آهنگهای دموی آلبوم جاده ی رویاها

 

نه نرو تنهام نزار
من عاشقتم دیوونه وار
نه نه نه نرو
تنهام نزار
من عاشقتم
دیوونه وار
.
.
.
روی دیوارا می نویسم تک تک خاطرات و
از گذشته با تو
بدیاتو می سوزونم
می کشم خوبیاتو
تا بدونی با تو
 زندم و زندگی می کنم
مـــــــــن
.
.
.
بازم یه روز دیگه هوا چقدر دلگیره
توی تکرار روزام داره عمرم هدر
میــــــره
تو هم مثل منه حالت
دارم انگار می بینم
روزات بی معنی ان
امـــــا
نه مثل من که
غمگیـــنم
.
.
.
وقتی از دنیا بریدم
 دیدم
یکی هم شبیه من هست
خسته
خسته
خیلی آروم تو دلم گفتم
جفتم اینه و تو شنیدی حرفام و
همین که هستی واسه من
بســـــــــه
.
.
.
مـــن
توی جاده
آزادم
دیگه کسی رو آزار نمیده
فـــریادم
.
.
.
تورو دیوونه وار می خوام
واسه همینم هرجا بری
مثـــــــــِ
 سایه تورو می پام
برو دیگه هرجا که دوست داری
ولی بدون فایده نداره
نمی تونی جام بزاری
تقصیر من نیست
خوب مقصر اون چشاته
دست خودم نیست
اینا همش کار نگاته
همه رو خط زدم
فقط زیر تو خط کشیدم
اینو بـــدون
که من جاتـــو به کسی نمیدم
.
.
.
آهای بارون پاییزی کی گفته تو غم انگیزی
تو داری خاطراتم رو تو ذهن کوچه میریزی
آهای بارون پاییزی
آهای بارون پاییزی
آهای بارون پاییزی
آهای بارون پاییزی
.
.
به این فکر کن اگه امروز
تموم فرصتت باشه
اگه امروز نخواد دیگه
واسه تو رنگ فردا شه
دلت می خواد کجا باشی
تو این دنیای دیوونه
با تنهایی و تاریکی
تک و تنها توی
خــونه
یا دست تو دستای عشقت
زیر بارون رگباری
برای آخرین لحظه کدوم تصویر و دوست داری؟!
.
.
ما مثل هم هستیم
من عاشق و دیوونم
منم شبیه تو پابند این خونه م
این خونه روشنه
اما چراغی نیست
من عاشقت شدم این اتفاقی نیست
احساس من به تو ما بین حرفام نیست
.
.
دلمون گرفته غم و می بینیم
تو چشمای هم
دیگه حرفی نمی مونه
نگامون و می دزدیم از هم
شاید این آخرین باریه که
نشستیم رو به روی هم
انگاری این همون لحظه ست که
آدما می گن بهم
خداحافظـــــــی
خداحافظـــــــی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط asma در تاریخ 1392/03/17 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

kheeeeeeeeeeeeeily khoshkeleشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • سایت طراحی ivahid (2001)
  • ماهانه مبلغ 7.00.000 میلیون تومان مادام العمر برنده شوید (3948)
  • گوشی موبایل 4 سیمکارته طرح نوکیا Asha300 +TV (2972)
  • محصـُولات پرفروش میهن استور[ 92.09.20] (4069)
  • کمک به بیماران ِ سرطانی (4033)
  • خرید اینترنتی رنگ موی موقت هات هیوز (2952)
  • فروش ویژه ساعت اسپرت طرح رولکس مارک Walar (2873)
  • فروش ویژه کیف آلوما والت اصل (Aluma Wallet Orginal) (3315)
  • فروش ویژه ست مانتو و ساپورت ارغوان (2591)
  • گردنبندت هفت رنگ LED فروش ویــژه (3478)
  • چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت (4227)
  • مانتو تابستانه گیلدا در دو رنگ مختلف (5238)
  • فروش ، نحوه مصرف و قیمت انواع مکمل های بدنسازی (4131)
  • سونی باکس 2013 (3349)
  • فروش ویژه ماســـک ژلــــه ای بـــایترون (4121)
  • فروش ویژه عینک خلبانی شیشه آبی (3297)
  • خرید گوشی های Apple , HTc , Samsung Galaxy , Nokia (3463)
  • فروش ویژه ساعت دیواری طرح پانا (2748)
  • قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو - Fix It Pro (3509)
  • گردنبند فروهر (3854)
  • فروش ویژه ساعت Casio Sport EF-550 (3470)
  • هدفون بیتس [ Solo HD ] (4365)
  • عینک Ray.Ban مــُدل Cat 2012 (3006)
  • ساعت Casio Sport EF-550 (4273)
  • گردنبند فروهر | نشان تمدن ایرانیان (2713)
  • گردنبند کریستال در 5 رنگ (3293)
  • موزن میکروتاچ مکس - MicroTouch Max (4401)
  • خــرید گــوشی های طرح Iphone و HTC (5511)
  • گوشی 2 سیمکارته طرح آیفــون Iphone 4S (3414)
  • فروش فوق العاده موس انگشتی (3948)
  • ادکلن مردانه لالیک [ Lalique Encre Noire ] (3741)
  • گوشی موبایل طرح گلکسی نوت II (3117)
  • سیستم همکاری در فروش همکاران (3333)
  • گردنبند ویــژه ی Love | قیمت : 9,200 (4236)
  • ساعت Casio Sport EF-550 (2945)
  • فروش ويژه ساپورت طرح دار بهاره نيکيتا (3198)
  • فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان) (3252)
  • نادربلو | طراحی بنر , هدر و لوگو (3803)
  • مــعرفی ســایتهای مـُفیـــد (3784)
  • هدفون بیتس Solo HD پُرفُروش ترین محصول (3705)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4572
  • کل نظرات : 5956
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 7737
  • آی پی امروز : 417
  • آی پی دیروز : 928
  • بازدید امروز : 4,990
  • باردید دیروز : 8,691
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,990
  • بازدید ماه : 282,841
  • بازدید سال : 1,452,892
  • بازدید کلی : 67,045,767
  • لینکدونی رایگان BestBaz


    کمک به بیماران ِ سرطانی




    اینم از لینکدونی ِ سایت :

    دوستان لینکاتونو خیلی راحت ثبت کنید

    برای ِ ثبت ِ لینک روی ِ عکس

    کلیــــک نماییــــــد


    لینکدونی بست باز