loading...
متن آهنگهای جدید,عکس,پیشواز
آخرین ارسال های انجمن
saeed_detect بازدید : 3129 1391/08/05 نظرات (0)

 

متن تمامی آهنگهای آلبوم محال از علیرضا فرد

ترانه سرایان :نیلوفر لاری پور ، فرزاد حسنی ، آنیتا نجفی ، بهمن مهرابی
بردیا فرد ، علی رضاوند ، علیرضا فرد ، فرزان کیانی

آهنگساز:علیرضا فرد و فرزان کیانی

تنظیم:فرزان کیانی الیاس شیرزاد

نوازنده گیتار کلاسیک : علیرضا فرد

نوازنده ویالون : مهدی رنجبر

نوازنده گیتار آکوستیک و پیانو : علیرضا فرد

نوازنده سه تار و ماندولین :فرزان کیانی



متن تمامی آهنگهای آلبوم محال از علیرضا فرد | WwW.BestBaz.RozBlog.Com

 


 

متن آهنگ محال از علیرضا فرد


دوباره حس و حال من شبیه روز اول شد -- غم دنیا رو سینـَم بود بازم با دیدنت حل شد
از این دلشوره می ترسم من این احساس و می شناسم -- حواسم جمع هیچ چی نیست فقط روی تو حساسم
فقط روی تو حساسم
.
دلم بدجوری این روزا می خواد من از سرش واشم -- می ترسم از خودم شاید دوباره عاشقت باشم
بازم یخ میزنه دستام -- تنم بدجوری تب داره
اونی که عاشقم بوده -- داره تنهام میزاره
.
.
.
ببین حالا بدون تو دارم دنیام و می سازم -- به تو فکر میکنم اما دارم تقدیر و می بازم
به آغوش تو محتاجم تو این روزای تنهایی -- هنوز درگیر کابوسم همین کابوس تنهایی
.
دلم بدجوری این روزا می خواد من از سرش واشم -- می ترسم از خودم شاید دوباره عاشقت باشم
بازم یخ میزنه دستام -- تنم بدجوری تب داره
اونی که عاشقم بوده -- داره تنهام میزاره
.
.
.




متن آهنگ بی قرار از علیرضا فرد



 حالا که داری میری/پشت سرت نگاه کن این همه خاطراتُ
 با رفتنت تباه کن بیا برگرد دل من بی قراره بیا
بدون تو طاقت نمیاره
 بیا ببین اینجوری که داری میری دلم جلوی گریه هات کم میاره
 بیا بگو دوست دارم تورو آره بیا که دلم واسه تو بی قراره
 بیا ببین اینجوری که داری میری دلم جلوی گریه هات کم میاره
 زندگی بعد چشمات  یه خواب تلخ و سرده
 این همه سختی من رو/ببین دیوونه کرده
 من از همه گذشتم/از تو ولی محاله بعد تو زنده بودن برای من خیاله




متن آهنگ باور از علیرضا فرد


 بزار حس کنم توام  یه بار عاشق منی
بزار کنارت بمونم  نگو که فکر رفتنی
 من و تحقیرم نکن  ارزش اینو نداره
 رو اسم تو خط کشیدم  تورو به یادم نیاره
 به تو دل بسته بودم  دل من و شکستی
 باور نمیکنم من  با اون دست تو دستی
 نگاه نکن به چشمام  دلم پر از سواله
 دوباره دیدن تو  دیگه برام محاله
 یه بار منو بفهم که من  بازی رو ساده باختم
 اخره قصه بد شد  برات بهونه ساختم
 بهونه دادم دست تو  شکستی این قلب منو
 فکرشم نکرده بودم  که دیگه بگی برو
 به تو دل بسته بودم  دل من و شکستی
 باور نمیکنم من  با اون دست تو دستی
 نگاه نکن به چشمام  دلم پر از سواله
 دوباره دیدن تو  دیگه برام محاله




متن آهنگ قسم از علیرضا فرد


قسم می خوری با منی تا همیشه -- دلت جز خودم مال هیچکی نمیشه
قسم می خوری پای حرفات بمونی -- ازم دور نشی بی خبر بی نشونی
حسودن همه واسمون بدشگونه  -- نمی خوام کسی حرفی از ما بدونه
نیاد روزی که هرچی بوده! نبود شه -- لب سرخ از خنده هامون کبود شه
.
.
.
قسم می خوری هرچی میگی دروغ نیست -- فقط با منی دورت اصلا شلوغ نیست
قسم می خوری قسم ها بمونه -- فقط ما دوتاییم یه خط و این نشونه
.
حسودن همه واسمون بدشگونه  -- نمی خوام کسی حرفی از ما بدونه
نیاد روزی که هرچی بوده! نبود شه -- لب سرخ از خنده هامون کبود شه





متن آهنگ بی تو از علیرضا فرد


بی تو تموم لحظه هام پر شده از دلواپسی -- من که گرفتار توام به داد من نمی رسی
هرچی به تو فکر می کنم می خوام که از یادم بری -- یه کاری کردی با دلم کی میشه از یادم بری
تورو نمیشه ترک کرد با این همه مهربونی -- دارم می بازم دنیام و دنبال ماست به سادگی
.
.
.
بی تو تموم لحظه هام پر شده از دلواپسی -- من که گرفتار توام به داد من نمی رسی
هرچی به تو فکر می کنم می خوام که از یادم بری -- یه کاری کردی با دلم کی میشه از یادم بری
تورو نمیشه ترک کرد با این همه مهربونی -- دارم می بازم دنیام و دنبال ماست به سادگی
.
.
.



متن آهنگ درد مشترک از علیرضا فرد


دفتر شعر تو ببند ترانه مون به سر رسید -- بعد هزارتا خاطره پرنده از قفس پرید
اون که صدای شیشه ایش تعنه میزد به خنده هام -- شکستن پشت من و حتی تو خوابم نمیدید
.
گذشتن از گذشته ها معنی زنده موندنه
اسم تورو نخوندن و خواب من و سوزوندنه
رفتن و دل بریدن حرف تموم آدما
بخت بلند عاشقی نه با توئه نه با منه
.
.
.
در انتهای معجزه منتظر بهانه ایم -- نقطه ی پایان همیم قصه ی عاشقانه ایم
مث یه شک بی دلیل نمیرسی به باورم -- مث یه درد مشترک مث همین ترانمی
.
گذشتن از گذشته ها معنی زنده موندنه
اسم تورو نخوندن و خواب من و سوزوندنه
رفتن و دل بریدن حرف تموم آدما
بخت بلند عاشقی نه با توئه نه با منه
.
گذشتن از گذشته ها معنی زنده موندنه
اسم تورو نخوندن و خواب من و سوزوندنه
رفتن و دل بریدن حرف تموم آدما
بخت بلند عاشقی نه با توئه نه با منه
.
.
.




متن آهنگ عذاب از علیرضا فرد

 

ببین که تو نبودت چجوری زنده موندم -- بگو آه ِ تو بوده یا دلی و شکوندم
از این چشای خیسم تو فاصله گرفتی -- روبه روت گریه کردم ولی تنهام گذاشتی
.
از عذاب ِ این! که بی تو موندم -- خیلی می خواستم تورو چرا می گی که برو
از چشم خیسم فاصله گرفتی
من موندم و این غم و
سوزوندی قلب من و
.
.
.
ببین که قصر رویاهام خراب شده روی سرم -- ببین که بعد رفتنت چه بی کس و در به درم
برای لمس خوشبختی به آغوش تو محتاجم
محتاجم
.
از عذاب ِ این! که بی تو موندم -- خیلی می خواستم تورو چرا می گی که برو
از چشم خیسم فاصله گرفتی
من موندم و این غم و
سوزوندی قلب من و
.
.
.
 



متن آهنگ خاطرات از علیرضا فرد

 

من و با گریه هات من و با خنده هات -- من و با حرفات سوزوندی
حالا من تنهام دیگه با غم هام
چرا پای حرفات نموندی
بی تو تو آسمون دیگه یه ستاره -- نداره اونی که دوست داره
ببین که بعد تو با قاب عکس تو -- داره خاطرات تو بیادم میاره
بهتر عاشق کسی بشی که قدرتو بدونه
وقتی تنهایی بیاد کنار تو بمونه
مثل من عاشق کسی نشی که -- تو دلت غصه باشه و ندونه
.
بهتر عاشق کسی بشی که قدرتو بدونه
وقتی تنهایی بیاد کنار تو بمونه
مثل من عاشق کسی نشی که -- تو دلت غصه باشه و ندونه
.
.
.
من و با گریه هات من و با خنده هات -- من و با حرفات سوزوندی
حالا من تنهام دیگه با غم هام
چرا پای حرفات نموندی
بی تو تو آسمون دیگه یه ستاره -- نداره اونی که دوست داره
ببین که بعد تو با قاب عکس تو -- داره خاطرات تو بیادم میاره
.
بهتر عاشق کسی بشی که قدرتو بدونه
وقتی تنهایی بیاد کنار تو بمونه
مثل من عاشق کسی نشی که -- تو دلت غصه باشه و ندونه
.
بهتر عاشق کسی بشی که قدرتو بدونه
وقتی تنهایی بیاد کنار تو بمونه
مثل من عاشق کسی نشی که -- تو دلت غصه باشه و ندونه
.
.
.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • سایت طراحی ivahid (2008)
  • ماهانه مبلغ 7.00.000 میلیون تومان مادام العمر برنده شوید (3991)
  • گوشی موبایل 4 سیمکارته طرح نوکیا Asha300 +TV (2979)
  • محصـُولات پرفروش میهن استور[ 92.09.20] (4077)
  • کمک به بیماران ِ سرطانی (4046)
  • خرید اینترنتی رنگ موی موقت هات هیوز (2960)
  • فروش ویژه ساعت اسپرت طرح رولکس مارک Walar (2882)
  • فروش ویژه کیف آلوما والت اصل (Aluma Wallet Orginal) (3323)
  • فروش ویژه ست مانتو و ساپورت ارغوان (2608)
  • گردنبندت هفت رنگ LED فروش ویــژه (3494)
  • چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت (4234)
  • مانتو تابستانه گیلدا در دو رنگ مختلف (5247)
  • فروش ، نحوه مصرف و قیمت انواع مکمل های بدنسازی (4137)
  • سونی باکس 2013 (3363)
  • فروش ویژه ماســـک ژلــــه ای بـــایترون (4127)
  • فروش ویژه عینک خلبانی شیشه آبی (3303)
  • خرید گوشی های Apple , HTc , Samsung Galaxy , Nokia (3469)
  • فروش ویژه ساعت دیواری طرح پانا (2755)
  • قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو - Fix It Pro (3517)
  • گردنبند فروهر (3866)
  • فروش ویژه ساعت Casio Sport EF-550 (3477)
  • هدفون بیتس [ Solo HD ] (4376)
  • عینک Ray.Ban مــُدل Cat 2012 (3013)
  • ساعت Casio Sport EF-550 (4291)
  • گردنبند فروهر | نشان تمدن ایرانیان (2718)
  • گردنبند کریستال در 5 رنگ (3302)
  • موزن میکروتاچ مکس - MicroTouch Max (4418)
  • خــرید گــوشی های طرح Iphone و HTC (5518)
  • گوشی 2 سیمکارته طرح آیفــون Iphone 4S (3421)
  • فروش فوق العاده موس انگشتی (3956)
  • ادکلن مردانه لالیک [ Lalique Encre Noire ] (3760)
  • گوشی موبایل طرح گلکسی نوت II (3123)
  • سیستم همکاری در فروش همکاران (3339)
  • گردنبند ویــژه ی Love | قیمت : 9,200 (4243)
  • ساعت Casio Sport EF-550 (2952)
  • فروش ويژه ساپورت طرح دار بهاره نيکيتا (3207)
  • فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان) (3273)
  • نادربلو | طراحی بنر , هدر و لوگو (3814)
  • مــعرفی ســایتهای مـُفیـــد (3792)
  • هدفون بیتس Solo HD پُرفُروش ترین محصول (3716)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4572
  • کل نظرات : 5956
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 7737
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 952
  • بازدید امروز : 651
  • باردید دیروز : 12,177
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 651
  • بازدید ماه : 24,580
  • بازدید سال : 1,614,890
  • بازدید کلی : 67,207,765
  • لینکدونی رایگان BestBaz


    کمک به بیماران ِ سرطانی




    اینم از لینکدونی ِ سایت :

    دوستان لینکاتونو خیلی راحت ثبت کنید

    برای ِ ثبت ِ لینک روی ِ عکس

    کلیــــک نماییــــــد


    لینکدونی بست باز