loading...
متن آهنگهای جدید,عکس,پیشواز
آخرین ارسال های انجمن
saeed_detect بازدید : 4805 1391/04/27 نظرات (0)

 

متن آهنگهای آلبوم علی اصحابی با نام کولاک

 

متن آهنگهای آلبوم کولاک از علی اصحابی | بست باز BestBaz

 


 

متن آهنگ علی اصحابی با نام میشد که



نرفته یاد تو هنوزم از سرم

نمی تونم من از تو ساده بگذرم

گلم تا آخرم با چشمای ترم

گذشتی از منو نکردی باورم

میشد که یک کمی میشد که یک دمی میشد که لحظه ای

بگی که یکمی و یک دمی به فکرمی

بیا با اون نگات بیا با خنده هات

سکوت و بشکن و بگو منم دوست دارم و می مونم باهات

نرو بمون تویی تموم باورم

نگاه تو شده امید آخرم

قسم به عشقمون به لب رسیده جون

نرو باهام بمون نکن چشام و خون

میشد که یک کمی میشد که یک دمی میشد که لحظه ای

بگی که یکمی و یک دمی به فکرمی

بیا با اون نگات بیا با خنده هات

سکوت و بشکن و بگو منم دوست دارم و می مونم باهات

 



متن آهنگ علی اصحابی با نام تیکه تیکه



حالم بده کنارم نیست

دوسش دارم و یادم نیست

می ترسم از این رفتن

رفتن و دیگه بر نگشتن

فکر من باش

می شد ای کاش

تیکه تیکه قلبم داره کم کم مثل یک شمع آب میشه

تیکه  تیکه جونم دل خونم با نبودت سراب میشه

دونه دونه دونه این دل دیونه بی بهونه تو رو می خواد

اگه تو نباشی ازم جدا شی غم دنیا سرم میاد

چشمام مثل بارون می باره آروم نداره

تنها تو می تونی که نزاری چشام بباره

بارون داره آروم میباره تو خیابون

می مونم تا همیشه چشم به راهت زیر بارون

 



متن آهنگ علی اصحابی با نام چی شد


من ازت خاطره دارم چه جوری یادت بیارم

ما روزای خوبی داشتیم همشون و جا گذاشتیم

چند روزه میشه که رفتی اما انگاری یه ساله

بیشتر از این نمونم بی تو خوشبختی محاله

کجاست اون خاطره هامون

چی شد اون هال و هوامون

چقدره دل نگرونم واسه آرزوهامون

تو که بی نام و نشونی کجا دنبالت بگردم

چرا من تنها بمونم آخه من کاری نکردم

دیگه طاقتم تمومه کاشکی هالم و بدونی

دارم از نفس میفتم کاش خودت رو برسونی

 



متن آهنگ علی اصحابی با نام مغرور



خدا خوب می دونه که چی کشیدم

خدا می دونه چه زجری رو دیدم

سر حرفم تویی دنیا رو گشتم

آخه چرا شدی تو سرنوشتم

تویی که از من و عشق و دلم دوری

نمی فهمی منو بس غد و  مغروری

تویی که تا ابد همیشه لجیازی

نمی فهمی که داری چی رو می بازی

دوباره بازیچه نکن قلب منو که خیلی داغونه دلم

فکری بکن به هال من همین یه بار بزار که حل شه مشکم

میشه که تمومش  بکنی ولش کنی حرفای بچه گونه اتو

خسته ام دیگه نمی کشم سنگینی بهونه اتو

راحت از پیشم نرو خاطره هام و پس نده

حالا که عاشقت شدم ساده منو از دست نده

اینقدر یکدندگی نکن اینقدر نگو می خوام برم

چکار کنم عاشقتم نمیشه از تو بگذرم

 



متن آهنگ علی اصحابی با نام ببار (خدا)



ببار بر حال زارم بی قرارم  بی قرارم

ببار ای ابر بارونی ببار بر حال زارم

که از تقدیر تلخم بی قراره بی قرارم

نشستم تا که برگرده زمونه خوشی هام

نیومد بیشتر شد روزگار ناخوشی هام

ببار ای ابر بارونی ببار

منفور و مترودم گلم خاکستر و دودم گلم

تبعیدی قلب زمین دور از تو نابودم گلم

من بی تو درگیرم خدا از بودنم سیرم خدا

جون می دم اینجا نم نمک هر لحظه می میرم خدا

من بی تو درگیرم هر لحظه می میرم

ببار ای ابر بارونی که از دنیا بریدم

از این نامهربونی ها به انتها رسیدم

از این نامردمی ها گرچه دلگیرم ولی شکر

که از قلب همین طوفان به ساحل ها رسیدم

 



متن آهنگ علی اصحابی با نام تو نزدیکی



چه عطری داره این خونه کسی مثل تو مهمونه

به عشقت خنده رو لبهام همیشه از تو می مونه

تو فریاد منی سکوت و می شکنی

کنار لحظه هام تو هستی موندنی

تو نزدیکی به من که آرومه دلم می خوام  اینو بگم

چه خوشحالم که تو هستی            خوشگلم

تو هستی پیشم تو رو می بینم و به دنیا می گم و

گلم رو از تو باغ آرزوهام چیدم و

قشنگه لحظه هام وقتی خودم رو از تو می دونم

کنارت مثل یک سایه همیشه با تو می مونم

بیا با من بیا همیشه هر کجا

با تو حس می کنم  قشنگه لحظه ها

به چشم من تو زیبایی قشنگی مثل رویایی


 




متن آهنگ علی اصحابی با نام شهر خاموش



شهر خاموش دلم به عشق تو روشن بود

تو کوچه های دل من به غیر تو کسی نبود

به گذشته که گذشت یه کوله بار خاطره

کابوس تنهایی من نشد که از یادم بره

مثل هر خاطره ای من فراموش شدم

سوختم و چیزی نگفتم شمع خاموش شدم

خاطره ها رو زیر پا گذاشتی و جدا شدی

ازت نشونی ندارم شبیه قصه ها شدی

دیدی چه اتیشی زدی به آشیونه دلم

نبودی و نبودنت که شد تموم مشکلم

دیدن تو واسه من زندگی دوباره بود

روی ماه تو امید من بی ستاره بود

آه از این تنهایی تو به دنیال کدوم دنیایی

 



متن آهنگ علی اصحابی با نام سهم



آروم بشین و گریه کن هق هق تو سهم منه

حالام که بارون می زنه شروع عاشق شدنه

اگه قیامتم بشه باور من یه جون پناست

که عاشق شنیدن شرشر گرم گریه هاست

سهم بزرگی نمیشه هق هق بارونی تو

 این زجه های بی امون غربت و داغونی تو

من خودمم یه غربتم یه زار داغون و خراب

که روی ویرونه من ویرونه تر کرده حساب

 



متن آهنگ علی اصحابی با نام بایست



بین دنیای من و تو فاصله خیلی زیاده

امشبم خاطره هامون من و دست گریه داده

آی تو که رفتم از دلت بگو دلت به کی خوشه

بغض نبودنت عزیز داره صدام و می کشه

بایست و این فرصت و من نگیر

 غریبه مو  غربت و از من بگیر

رهام بکن از اینهمه هیاهو

روزای خوب رفته مون بگو کو

این آخر حرف منه تو لحظه های دلهره

نرو که تنهایی داره امون من رو می بره

 


 

 

برچسب ها متن آهنگهای آلبوم کولاک از علی اصحابی | بست باز BestBaz , متن آهنگهای آلبوم علی اصحابی با نام کولاک , متن آهنگهای آلبوم کولاک از علی اصحابی , آهنگهای آلبوم علی اصحابی با نام کولاک ر تکست آهنگهای آلبوم علی اصحابی با نام کولاک ر شعر آهنگهای آلبوم علی اصح , تکست آهنگهای آلبوم کولاک از علی اصحابی , شعر آهنگهای آلبوم کولاک از علی اصحابی , آهنگهای آلبوم کولاک از علی اصحابی , اشعار آلبوم کولاک از علی اصحابی , اشعار آلبوم علی اصحابی با نام کولاک , آلبوم علی اصحابی با نام کولاک ر متن آهنگ علی اصحابی با نام میشد که , متن آهنگ علی اصحابی با نام تیکه تیکه , متن آهنگ علی اصحابی با نام چی شد , متن آهنگ علی اصحابی با نام مغرور , متن آهنگ علی اصحابی با نام ببار (خدا) , متن آهنگ علی اصحابی با نام تو نزدیکی , متن آهنگ علی اصحابی با نام شهر خاموش , متن آهنگ علی اصحابی با نام سهم , متن آهنگ علی اصحابی با نام بایست , تکست آهنگ علی اصحابی با نام میشد که , تکست آهنگ علی اصحابی با نام تیکه تیکه ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • سایت طراحی ivahid (2029)
  • ماهانه مبلغ 7.00.000 میلیون تومان مادام العمر برنده شوید (4065)
  • گوشی موبایل 4 سیمکارته طرح نوکیا Asha300 +TV (2999)
  • محصـُولات پرفروش میهن استور[ 92.09.20] (4094)
  • کمک به بیماران ِ سرطانی (4071)
  • خرید اینترنتی رنگ موی موقت هات هیوز (2978)
  • فروش ویژه ساعت اسپرت طرح رولکس مارک Walar (2904)
  • فروش ویژه کیف آلوما والت اصل (Aluma Wallet Orginal) (3340)
  • فروش ویژه ست مانتو و ساپورت ارغوان (2634)
  • گردنبندت هفت رنگ LED فروش ویــژه (3539)
  • چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت (4255)
  • مانتو تابستانه گیلدا در دو رنگ مختلف (5271)
  • فروش ، نحوه مصرف و قیمت انواع مکمل های بدنسازی (4157)
  • سونی باکس 2013 (3387)
  • فروش ویژه ماســـک ژلــــه ای بـــایترون (4149)
  • فروش ویژه عینک خلبانی شیشه آبی (3329)
  • خرید گوشی های Apple , HTc , Samsung Galaxy , Nokia (3496)
  • فروش ویژه ساعت دیواری طرح پانا (2775)
  • قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو - Fix It Pro (3542)
  • گردنبند فروهر (3886)
  • فروش ویژه ساعت Casio Sport EF-550 (3496)
  • هدفون بیتس [ Solo HD ] (4401)
  • عینک Ray.Ban مــُدل Cat 2012 (3041)
  • ساعت Casio Sport EF-550 (4341)
  • گردنبند فروهر | نشان تمدن ایرانیان (2741)
  • گردنبند کریستال در 5 رنگ (3324)
  • موزن میکروتاچ مکس - MicroTouch Max (4439)
  • خــرید گــوشی های طرح Iphone و HTC (5543)
  • گوشی 2 سیمکارته طرح آیفــون Iphone 4S (3445)
  • فروش فوق العاده موس انگشتی (3978)
  • ادکلن مردانه لالیک [ Lalique Encre Noire ] (3807)
  • گوشی موبایل طرح گلکسی نوت II (3143)
  • سیستم همکاری در فروش همکاران (3363)
  • گردنبند ویــژه ی Love | قیمت : 9,200 (4263)
  • ساعت Casio Sport EF-550 (2982)
  • فروش ويژه ساپورت طرح دار بهاره نيکيتا (3231)
  • فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان) (3314)
  • نادربلو | طراحی بنر , هدر و لوگو (3838)
  • مــعرفی ســایتهای مـُفیـــد (3808)
  • هدفون بیتس Solo HD پُرفُروش ترین محصول (3738)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4572
  • کل نظرات : 5956
  • افراد آنلاین : 104
  • تعداد اعضا : 7739
  • آی پی امروز : 542
  • آی پی دیروز : 435
  • بازدید امروز : 5,545
  • باردید دیروز : 6,065
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 65,716
  • بازدید ماه : 65,716
  • بازدید سال : 2,046,858
  • بازدید کلی : 67,639,733
  • لینکدونی رایگان BestBaz


    کمک به بیماران ِ سرطانی




    اینم از لینکدونی ِ سایت :

    دوستان لینکاتونو خیلی راحت ثبت کنید

    برای ِ ثبت ِ لینک روی ِ عکس

    کلیــــک نماییــــــد


    لینکدونی بست باز