loading...
متن آهنگهای جدید,عکس,پیشواز
آخرین ارسال های انجمن
saeed_detect بازدید : 2738 1391/06/23 نظرات (0)

 

دلنوشته های عاشقانه سری 1

 

 

ادم ها ثانیه به ثانیه رنگ عوض میکنند

 
از ادم های یک ساعت دیگر میترسم!
 
چون درگیر هزاران ثانیه اند.....
 
ثانیه هایی که در هرکدام
 
رنگی دگر به خود میگیرند
 
ادم ها
یک رنگ نیستند....
 
ادم ها دیگر ادم نیستند....

 

در خلوت دلم ، در همنشینی با غمها ببین که چگونه میریزد اشک از این چشمها

این چشمهای خیس ، همان چشمهاییست که تو خیره به آن بودی در لحظه دیدار
میفهمی معنای دلتنگ شدن را ، میفهمی معنی انتظار را؟
.نه ! دلتنگی آن نیست که مرا اینگونه محکوم به سکوت کرده است
انتظار آن نیست که اینگونه مرا محکوم به بیقراری کرده است
خیالی نیست ، من همچنان با خیال تو سر میکنم پس بیخیال…
بگذار در حال خودم باشم ، بگذار همچنان من دیوانه دیوانه ات باشم
مزاحم خلوتم نشو ، اگر مرا میخواهی سد راه اشکهایم نشو….
بگذار آرام شوم ، بگذار هر چه غم در دلم انباشته ، خالی شود….
این همان راهیست که هم تو خواستی در آن باشی
و هم من خواستم تا آخرش با تو بمانم
پس چرا به بیراهه میروی، چرا مرا جا گذاشتی و برای خودت میروی؟
مرحبا ، تو دیگر کیستی ، دست هر چه بی وفاست را از پشت بستی….
خودم میدانم بد دردیست عاشقی و همچنان بیمارم ، تا کجا میخواهی بمانی ؟
تا هر جا باشی من نیز میمانم…
عشق من هر از گاهی به یادم باشی بد نیست ،
هر از گاهی هوای مرا داشته باشی جرم نیست
چه کنم ، دلم دیوانه ی توست ، هوایش را داشته باش که
دلم تمام دلخوشی اش به توست…
 

 


 

هفت شهر عشق ، شهر اول : نگاه و دلربایی ، شهر دوم : دیدار و آشنایی ، شهر
سوم : روزهای شیرین و طلایی ، شهر چهارم : بهانه ، فکر جدایی ، شهر پنجم : بی

وفایی ، شهر ششم : دوری و بی اعتنایی ، شهر هفتم : اشک ، آه ، “تنهایی”

 


 

بلندترین شاخه ی درخت ، یک واژه را می فهمد ، و آن هم تنهایی ست

 


گرچه روزهای بی تو بودن می گذره ...!


ولی من تا آخر عمرم هم از تو و هم از این روزها ...


نمیگذرم!!!


می فهمی؟؟.........ن........میگ.......ذ.... ..رم....!


 

کـــــره ی زميــــن بـــه ايـــن بـــزرگــی

امــــا نمــــي دانـــــم چــــرا

جــــز آغــــوشـــت

بــــه هيــــچ جــــاي ديگــــری تعلـــــق نــــدارم ...


باد آورده را باد می برد

اما

تو که با پای خودت

آمده بودی!!


من و تو

با هم.


معجزه ای باید رنگ بزند این افسانه را...


خوشبختی همین در کنار هم بودن* هاست

همین دوست داشتن* هاست

در آغوش گرفتن* هاست

خوشبختی همین لحظه*های ماست،

همین ثانیه*هایی*ست که در شتاب زندگی گمشان کرده*ایم!!


     گــ*اه مـــے تــوان تمــ*امـِ زنـــدگــے را

دَر آغوش گِـرفـتــــ ،

اگـــَــــــــ*ر ...

تَمــامـِ زنــدگیـتــــــ " یکـــ نَفـَـ*ر " بــاشـــ*د . .


عشــق اگــر خـط مــوازی نیسـت،چیسـت؟

یـ ـا کتـاب جملــه ســازی نیســت،چیسـت؟!

عشـق اگــر مبنــای خلــق آدم اســت

پـس چــرا ایـن گـونـه گنــگ و مبهــم اسـت؟

پـس چــرا خـط مـوازی مـی شـود!!!

از چـه رو هــر عشـق،بــازی مـی شــود؟!


فاصله
گرچه دست های ما را از هم جدا کرد

ولی خوشحالم

که جـرات ندارد به دل هایمان نزدیک شود!

فقـــط برای خودم هستمـــ.!.!.!
من
چه دوحرفــــیه وسوسه انگیزیســـت..... این من!
نه مهـربانمــــــــــ.... نه عـاشق و نه محتاج نگاهی...!
صبورمـــ و عجـــول!! سنگــین... ســـرگردان... مغــــــــــرور... قـانــــع....
با یـــک پیچیدگی ساده و مقــــداری بـــی حوصلگیه زیاد!!!
برای تویـــی که چهره های رنـــگ شده را می پرستی ،
نه سیرتــــ آدمی ؛
هـــیچ ندارمـــــ
راهت را بگیــر و بـــرو
حوالی ما توقف ممنــوع است.



هر چقدر انسانها را بیشتر می شناسم..
.
.
.
.

گرگها را بیشتر تحسین می کنم ... !!!


ي خواهم بزرگ ترين دروغ عمرم را برايت بگويم : فراموشت خواهم کرد
               مي خواهم صادقانه ترين کلام عمرم را برايت بگويم: دوستت دارم همیشه!
                               می خواهم عشق را برایت معنی کنم: عشق یعنی تو!
                                              می خواهم تورو احساس کنم:عکس هایت را می بوسم
                                                                  می خواهم دل خود را شاد کنم : به امید دیدنت می می گریم


د: دل من که دامش به تو

و: ولوله ی عاشقانه

س: ساعت ها که بدون تو انگار نای حرکت ندارند

ت: تنهایی که با تو پر شد

ت: تو!!!!

د: دل تو که به من هدیه دادی

ا: آرامش کنار تو بودن

ر: رسیدن به تو

م: من که بدون تو میمیرم!!!!


اگر راست می گویی، اول دوست داشتن را برایم هجی کن!


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • سایت طراحی ivahid (2000)
  • ماهانه مبلغ 7.00.000 میلیون تومان مادام العمر برنده شوید (3947)
  • گوشی موبایل 4 سیمکارته طرح نوکیا Asha300 +TV (2971)
  • محصـُولات پرفروش میهن استور[ 92.09.20] (4069)
  • کمک به بیماران ِ سرطانی (4032)
  • خرید اینترنتی رنگ موی موقت هات هیوز (2951)
  • فروش ویژه ساعت اسپرت طرح رولکس مارک Walar (2872)
  • فروش ویژه کیف آلوما والت اصل (Aluma Wallet Orginal) (3314)
  • فروش ویژه ست مانتو و ساپورت ارغوان (2590)
  • گردنبندت هفت رنگ LED فروش ویــژه (3477)
  • چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت (4226)
  • مانتو تابستانه گیلدا در دو رنگ مختلف (5237)
  • فروش ، نحوه مصرف و قیمت انواع مکمل های بدنسازی (4130)
  • سونی باکس 2013 (3348)
  • فروش ویژه ماســـک ژلــــه ای بـــایترون (4120)
  • فروش ویژه عینک خلبانی شیشه آبی (3296)
  • خرید گوشی های Apple , HTc , Samsung Galaxy , Nokia (3462)
  • فروش ویژه ساعت دیواری طرح پانا (2747)
  • قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو - Fix It Pro (3508)
  • گردنبند فروهر (3854)
  • فروش ویژه ساعت Casio Sport EF-550 (3469)
  • هدفون بیتس [ Solo HD ] (4363)
  • عینک Ray.Ban مــُدل Cat 2012 (3005)
  • ساعت Casio Sport EF-550 (4272)
  • گردنبند فروهر | نشان تمدن ایرانیان (2712)
  • گردنبند کریستال در 5 رنگ (3292)
  • موزن میکروتاچ مکس - MicroTouch Max (4400)
  • خــرید گــوشی های طرح Iphone و HTC (5510)
  • گوشی 2 سیمکارته طرح آیفــون Iphone 4S (3413)
  • فروش فوق العاده موس انگشتی (3947)
  • ادکلن مردانه لالیک [ Lalique Encre Noire ] (3740)
  • گوشی موبایل طرح گلکسی نوت II (3116)
  • سیستم همکاری در فروش همکاران (3332)
  • گردنبند ویــژه ی Love | قیمت : 9,200 (4235)
  • ساعت Casio Sport EF-550 (2944)
  • فروش ويژه ساپورت طرح دار بهاره نيکيتا (3197)
  • فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان) (3251)
  • نادربلو | طراحی بنر , هدر و لوگو (3802)
  • مــعرفی ســایتهای مـُفیـــد (3783)
  • هدفون بیتس Solo HD پُرفُروش ترین محصول (3704)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4572
  • کل نظرات : 5956
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 7737
  • آی پی امروز : 920
  • آی پی دیروز : 819
  • بازدید امروز : 7,934
  • باردید دیروز : 4,364
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 103,575
  • بازدید ماه : 277,094
  • بازدید سال : 1,447,145
  • بازدید کلی : 67,040,020
  • لینکدونی رایگان BestBaz


    کمک به بیماران ِ سرطانی




    اینم از لینکدونی ِ سایت :

    دوستان لینکاتونو خیلی راحت ثبت کنید

    برای ِ ثبت ِ لینک روی ِ عکس

    کلیــــک نماییــــــد


    لینکدونی بست باز