loading...
متن آهنگهای جدید,عکس,پیشواز
آخرین ارسال های انجمن
saeed_detect بازدید : 16922 1391/06/13 نظرات (4)

 

متن تمامی آهنگهای آلبوم بیا عشقم از عماد طالب زاده

 

.متن تمامی آهنگهای آلبوم بیا عشقم از عماد طالب زاده | WwW.BestBaz.RozBlog.Com

 


 

متن ترانه من عاشقت شدم از عماد طالب زاده



وقتی که دستاتو می گیرم تو دستم
وقتی که می دونی عاشق تو هستم
وقتی که با چشمات دلو میلرزونی
من دیوونت میشم به همین آسونی
دستاتو می گیرم تو پر از احساسی
من دوست دارم و تو منو می شناسی
وقتی که می خندی واسه تو می میرم
پیش من می مونی با تو جون می گیرم
من عاشقت شدم می خوام بهت بگم
تو دنیای منی توئی عشق خودم
دوست دارم تورو دنیا تو دستمه
میدونی جای تو کوچه ی قلبمه

توی چشمای تو عشقو من می بینم
پای من می مونی من به پات میشینم
من دارم هر لحظه به تو دل می بازم
بهترین روزها رو من برات می سازم
این یه حس خوبه اینکه باهم هستیم
دست تو تو دستم ما به هم دل بستیم
من با تو فهمیدم زندگی شیرینه
تو تموم حرفات به دلم میشینه
من عاشقت شدم می خوام بهت بگم
تو دنیای منی توئی عشق خودم
دوست دارم تورو دنیا تو دستمه
می دونی جای تو کوچه ی قلبمه

 

متن ترانه عزیزم از عماد طالب زاده


عزیزم جای پات موند توی قلبم
نگاه کن جون من به دستای سردم
اگه تو دستامو بگیری چی‌ می‌شه
از غرورت بخدا چیزی کم نمی‌شه
نبودی بی‌ تو من یه دنیا غم داشتم
حالا میدونم تو زندگیم تورو کم داشتم
تا آبد تورو میزارم روی چشمام
تو دنیا بدون که فقط تورو می‌خوام
داره کم کم باورم می‌شه که عاشقت شدم
از اینکه عشقو به من دادی مدیون توام
عزیزم غصه نخور به پایه عشقت میشینم
بخدا عاشقتم عوض نمیشم همینم
وجودم گرمیه نگاتو کم داره
با تو بودن به دلم شادیرو میاره
نگام کن عزیزم به چشمات اسیرم
نذار که تو حسرت عشقت بمیرم
بیا که بخدا همنفست میشم
هر روز‌و هرشبم دلواپست میشم
دلم با تو و عشق تو جون میگیره
اگه نباشی‌ به روزی هزار بار میمیره
داره کم کم باورم می‌شه که عاشقت شدم
از اینکه عشقو به من دادی مدیون توام
عزیزم غصه نخور به پای عشقت میشینم
بخدا عاشقتم عوض نمیشم همینم
داره کم کم باورم می‌شه که عاشقت شدم
از اینکه عشقو به من دادی مدیون توام
عزیزم غصه نخور به پای عشقت میشینم
به خدا عاشقتم عوض نمیشم همینم
داره کم کم باورم می‌شه که عاشقت شدم
از اینکه عشقو به من دادی مدیون توام
عزیزم غصه نخور به پای عشقت میشینم

 

 

متن ترانه ناجی از عماد طالب زاده



به کی دلت رو میسپاری؟
به اون که با تو بد کرده
همونی که تو تنهاییت
به تو دستاشو سد کرده

به چی خودت رو میبازی؟
به عشقی که هوس بوده
به اون که پیش بودن
واسه یک لحظه بس بوده

بمون با من که بعد از تو
به دنیا دل نمیبازم
با احساسی که من دارم
واست دنیاتو میسازم

بمون با من که بعد از تو
به دنیا دل نمیبازم
با احساسی که من دارم
واست دنیاتو میسازم

من اینجا روبروی تو
تو فکر اولین عشقت
هنوزدرگیر این احساس
پرازگریه شده چشمت

تورو تنها رها کرد و
شدم من ناجی دستات
حالا که اومده میگی
جدا شه دستم از دستات

این انصافه که من ازتو
باید رد شم به آسونی
دارم میمیرم از غصه
چه جوری انقدر آرومی؟

 

متن ترانه امشب از عماد طالب زاده و فرهمند


قلب دیوونه واست می خونه
می دونی تنها با تو می مونه
با من که باشی چه حالی داره
بارون عشق از چشمات می باره
چشمات آتیش غمه می کشی منو باچشمایی که داری
کار عاشقا زاره وقتی که پا تو قلبم می ذاری
امشب چشماتو می خوام
امشب دستاتو می خوام
امشب قلبم مال تو
امشب من تورو می خوام
امشب چشماتو می خوام
امشب دستاتو می خوام
امشب قلبم مال تو
امشب من تورو می خوام

 

متن ترانه اگه نبینمت از عماد طالب زاده



اگه نبینمت بگذری از دلم، حرفای قلبمو دیگه به کی بگم
عاشق من بمون من به تو دلخوشم، اگه نبینمت خودمو میکشم
اگه نبینمت قلبم میگیره، نباشی هوای اینجا دلگیره
نگو این قصه به آخر رسیده، حتی فکر نبودت آزارم میده
وقتی تو با منی با من حرف میزنی، دیگه از زندگی چیزی نمیخوام
روزی هزار دفعه اگه نبینمت، حس میکنم که تو نیستی و تنهام
اگه میگم که تو باشی اگه میگم نمیتونم، واسه این که عشقت شده تمام جونم
گه نبینمت قلبم میگیره، نباشی هوای اینجا دلگیره
نگو این قصه به آخر رسیده، حتی فکر نبودت آزارم میده

 

متن ترانه قضیه از این قراره از عماد طالب زاده

 


دلتو بده به من تا دنیامونو بسازیم
حس منو که بفهمی حتما میشی راضی
نذار دلمو تنها ، من عاشقم خیلی وقته
چشم رو هم بذاری می گذره، اولش خیلی سخته


(قضیه از این قراره ریال این دل من دوباره)
(میخواد که عاشق بشه ریال بلا سرم بیاره)

خودت که خوب میدونی دل من و تو بهم وصلن
کسی نمیتونه توی دلم ، جای تو بشینه اصلا
واسه شکار دل تو ، دل من در کمینه
باید که مال من شی، تنها آرزوم همینه

دست دست تو نکن بیا ، روتو دیگه نکن زیاد
همه می دونن نیست رو دستت
فرهاد پای حرفش هستش
دستامو و بگیر و زود تر ، اون اخماتو وا کن و لوس نشو
میدونی که من میمیرم واست ، دنیا رو میگیرم واست
همه جا با هم هو هی اخه منو تو با هم توپیم
بابا جیگری میبری دل منو ولی ادا توجلوم ولو نکن
بدو دل بیا بده یه ذره به منو ببرم بخدا نداره ضرر
به چه زبونی بگم مال منی دل دیونه منو ساده نگیر

دلیل زنده بودنم تویی تو
این عاشقونه خوندم تویی تو
اون که برات می میره خوب اون منم
بخاطرت از همه دل میکنم

(قضیه از این قراره ، این دل من دوباره)
(میخواد که عاشق بشه، بلا سرم بیاره)

 

متن ترانه علاقه از عماد طالب زاده



علاقم به تو خیلی بیشتر شده
حالا روزگارم قشنگتر شده
از اون وقت که تو با منی حال من
میبینی خودت خیلی بهتر شده

علاقم به تو خیلی بیشتر شده
میدونم نمیتونی درکم کنی
ولی اینو یادت نره عشق من
میمیرم اگه روزی ترکم کنی

میخوام لحظه لحظه به تو فکر کنم
نمیخوام کسی سد راهم بشه
نمیخوام کسی جز تو پیشم بیاد
بجز تو کسی تکیه گاهم بشه

میخوام لحظه لحظه به تو فکر کنم
نمیخوام کسی سد راهم بشه
نمیخوام کسی جز تو پیشم بیاد
بجز تو کسی تکیه گاهم بشه

منم که میمیرم برای چشات
منم که میمیرم واسه خنده هات
میخوام بیشتر از اینم عاشق بشم
کمک کن بتونم بمونم باهات

منم که میمیرم برای چشات
منم که میمیرم واسه خنده هات
میخوام بیشتر از اینم عاشق بشم
کمک کن بتونم بمونم باهات

علاقم به تو خیلی بیشتر شده
حالا روزگارم قشنگتر شده
از اون وقت که تو با منی حال من
میبینی خودت خیلی بهتر شده

علاقم به تو خیلی بیشتر شده ...

علاقم به تو خیلی بیشتر شده ...

 

 

متن ترانه زندگی رو با تو می خوام از عماد طالب زاده


زندگی رو با تـــــــو می خوام نه با هیچکس دیگه
می خوام کنارت بمونم تنهایی بسه دیگه
مثل تـــــــو پیدا نمیشه خودتم خوب می دونی
تنها کسی هستی که تو همیشه با من می مونی

اینو خودت خوب می دونی تورو به دنیا نمیدم
اومدی تو زندگیم یک دفعه عاشقت شدم
همیشه منتظر بودم تا تورو پیدا بکنم
تـــــــو اومدی و آخرش فقط شدی مال خودم

زندگی رو با تـــــــو می خوام نه با هیچکس دیگه
می خوام کنارت بمونم تنهایی بسه دیگه
مثل تـــــــو پیدا نمیشه خودتم خوب می دونی
تنها کسی هستی که تو همیشه با من می مونی

اینو بدون که تا آخر عمر من همیشه عاشقت می مونم
حسی که تـــــــو داری به من یه حس خوبه می دونم
بگو توهم دلت منو می خواد بگوکه به پای من می مونی
تموم دنیای منی من دوست دارم می دونی

زندگی رو با تـــــــو می خوام نه با هیچکس دیگه
می خوام کنارت بمونم تنهایی بسه دیگه
مثل تـــــــو پیدا نمیشه خودتم خوب می دونی
تنها کسی هستی که تو همیشه با من می مونی

تـــــــورو به دست آوردم و به آرزوهام رسیدم
تـــــــو همونی هستی که عاشق خنده هات شدم
یه حرفی توی قلبمه فقط می خوام به تو بگم
بگم که زندگیم تـــــــویی من به تو وابسته شدم

زندگی رو با تـــــــو می خوام نه با هیچکس دیگه
می خوام کنارت بمونم تنهایی بسه دیگه
مثل تـــــــو پیدا نمیشه خودتم خوب می دونی
تنها کسی هستی که تو همیشه با من می مونی

 

 

متن ترانه دوست داشتم از عماد طالب زاده



دوست داشتم ولی هیچ وقت نمی خواستم که تو بفهمی
کاش می دونستی تو زندگیم اون روزا داشتی تو چه سهمی
هرکاری می تونستی کردی ولی انگار که نه انگار
وجود تورو تو زندگیم همیشه می کردم انکار
نمی خواستم عاشقت بشم یادمه که اینو گفتم
ولی یه کاری کردی که همیشه به یادت می افتم
خودت رفتی ولی با یادت منو تنها نمی ذاری
چون که هرجا پا می ذارم دارم ازت یه یادگاری

از من به دل نگیر اگه بهت خیلی بد کردم
اگه دست عشقتو با بی محلی رد کردم
به من دل بستی اما من از عشقت ساده دل کندم
تو رویای من بودی خودم کابوست کردم
کابوست کردم
نمی خواستم عاشقت بشم یادمه که اینو گفتم
ولی یه کاری کردی که همیشه به یادت می افتم
خودت رفتی ولی با یادت منو تنها نمی ذاری
چون که هرجا پا می ذارم دارم ازت یه یادگاری

نمی خواستم عاشقت بشم یادمه که اینو گفتم
ولی یه کاری کردی که همیشه به یادت می افتم
خودت رفتی ولی با یادت منو تنها نمی ذاری
چون که هرجا پا می ذارم دارم ازت یه یادگاری

 

متن ترانه آخرین شب از عماد طالب زاده و سالار قاضیان


این آخرین شبه که
به یاد تو می خوابم
صبح که بشه میدونم
تموم میشه عذابم
این آخرین شبه که
بغضم شکسته میشه
هرچی دره به روی
خوشبختی بسته میشه

بی تو من دیوونه میشم و
تو نیستی پیشم و تنها می مونم
بی تو من دیوونه میشم و
بغضمو می شکنم اینو می دونم
بی تو من دیوونه میشم و
تو نیستی پیشم و تنها می مونم
بی تو من دیوونه میشم و
بغضمو می شکنم اینو می دونم

این آخرین شبه که
می ترسم از نبودت
دلواپسم از اینکه
محرومم از وجودت
این آخرین شبه که
برای تو می میرم
می خوام دلی که بردی
ازت پسش بگیرم
ازت پسش بگیرم

بی تو من دیوونه میشم و
تو نیستی پیشم و تنها می مونم
بی تو من دیوونه میشم و
بغضمو می شکنم اینو می دونم
بی تو من دیوونه میشم و
تو نیستی پیشم و تنها می مونم
بی تو من دیوونه میشم و
بغضمو می شکنم اینو می دونم

 

متن ترانه بیا عشقم از عماد طالب زاده


حق با توئه من به تو دل بستم
عاشق شدمو به تو وابستم
حق با توئه من بی تو دلگیرم
با یاده تو آروم می گیرم
تویی اونیکه براش میمیرم
حق با توئه من به تو دل بستم
از فکرنبوده تو میترسم
حق با توئه پس نرو از پیشم
هرجی تو بخوای منم اون میشم
بیا عشقم بیا پیشم
حاله من باتو خوبه کی واست مثله من بوده
بیا عشقم بیاپیشم
پرم از احساسه تو بیا قلبم واسه تو


حالا که تو با منیو خوب میدونی
واسه دله من عزیزومهربونی
من همیشه عاشقه خنده هاتم
چه بمونی چه نمونی من باهاتم

بیا عشقم بیا پیشم
حاله من باتو خوبه کی واست مثله من بوده
بیا عشقم بیا پیشم
پرم از احساسه تو بیا قلبم واسه تو

 

متن ترانه حواست هست از عماد طالب زاده


حواست هست منم اینجا
حواست هست داغونم
هنوز تو فکر اون هستی
حواست پرته می دونم
هنوز درگیر احساسی
که رد کرده ازت عشقت
من اینجا آرزوم اینه
به من خیره بشه چشمت
دل بکن از عشقت
من بی تو می میرم
دستاشو خالی کن
دستاتو می گیرم
اونی که ویرونه
بی تو منم یا اون
از قلب اون رد شو
قلب منو نشکون
به من گفتی دوسش داری
خیال می کردی آرومم
با این حال من دوست دارم
حواست پرته می دونم

دل بکن از عشقت
من بی تو می میرم
دستاشو خالی کن
دستاتو می گیرم
اونی که ویرونه
بی تو منم یا اون
از قلب اون رد شو
قلب منو نشکون
به من گفتی دوسش داری
خیال می کردی آرومم
با این حال من دوست دارم
حواست پرته می دونم

 

متن ترانه اون غریبه کی بود از عماد طالب زاده


ابر بغضم ولی انگار کسی اشکامو نمی بینه
ازدلتم انتظاری نیست که به کنارم نمی شینه
طاقت روزهای تنهایی وقتی که ایستاده این ساعت
به تموم بی وفایی ها می دونم من می کنم عادت
پابه پای گفتنی های دیوارای خونه می شینم
وقتی که دلتنگ تو میشم چن تا از عکساتو می بینم
تازه باور می کنم تنهام چشم تو این قصه رو می گه
سایه دیوار مجبوری میگه برم با یکی دیگه
ولی نمی تونم از قفس تو از خودم دور شم
با کسی نمی مونم حتی اگه مث تو مجبور شم
ما از هم خیلی ساده جدا شدیم گناه ما چی بود
تو که گفتی تنها می مونی پس بگو اون غریبه کی بود
اونکه با تو اونقد یکی بود توی نگاش سادگی بود
می مردم وقتی که می دیدم حرفات از دلداگی بود
تو بگو اون غریبه کی بود،تو بگو اون غریبه کی بود
تو بگو اون غریبه کی بود،تو بگو اون غریبه کی بود

آخه نمی تونم از قفس تو از خودم دور شم
با کسی نمی مونم حتی اگه مث تو مجبور شم
ما از هم خیلی ساده جدا شدیم گناه ما چی بود
تو که گفتی تنها می مونی پس بگو اون غریبه کی بود
تو که گفتی تنها می مونی پس بگو اون غریبه کی بود

 

متن ترانه دوست دارم از عماد طالب زاده



چقدر میخوام نگاتو ، خنده هاتو ، هر لحظه
میای قلبم چه حالی میشه ، با تو میلرزه
نگاهت روبه رومه ، آرزومه ، با تو باشم تا همیشه
همه دنیام فدای تو ، برای اینکه هستی
به این دیوونه دل بستی ، پای حرفاش نشستی
تو میدونی چی میگم ، نشستی تو قلبم
دلم داره واسه ی چشم های تو دیوونه میشه
روبه روم میشینی ، ساعت ها گم میشن
گرم صحبت میشیم ، لحظه ها آتیشن
دستامو میگیری ، دستاتو میگیرم
تو میگی خوشحالی ، از خوشی میمیرم

دوست دارم میزارم هرچی دارم پای تو
ولی بیشتر از این می ارزه چشم های تو
کنارت میمونم ، تو شادی تو غمت
دلت که بگیره خودم می خندونمت

دوست دارم میزارم هرچی دارم پای تو
ولی بیشتر از این می ارزه چشم های تو
کنارت میمونم ، تو شادی تو غمت
دلت که بگیره خودم می خندونمت

دوست دارم میزارم هرچی دارم پای تو
ولی بیشتر از این می ارزه چشم های تو
کنارت میمونم ، تو شادی تو غمت
دلت که بگیره خودم می خندونمت

دوست دارم میزارم هرچی دارم پای تو
ولی بیشتر از این می ارزه چشم های تو
کنارت میمونم ، تو شادی تو غمت
دلت که بگیره خودم می خندونمت
دوست دارم
دوست دارم

 

متن ترانه اگه یه عاشق از عماد طالب زاده و حمید طالب زاده


اگه یه عاشق تو دنیا باشه
منم، منم، منم
اون که نمی خواد عشق و ببازه
منم، منم، منم
اون که تو چشماش صد قصّه داره
تویی، تویی، تویی
اون که از این عشق صد گله داره
منم، منم، منم
حالا اونی که یه بی قراره چشماش همیشه در انتظاره، طاقت نداره، طاقت نداره
منم، منم، منم
اون که لحظه هاش براش یه ساله دل کندن ازتو براش محاله؛ نیستی ببینی الان چه حاله
منم، منم، منم
اگه یه عاشق تو دنیا باشه
منم، منم، منم
اون که نمی خواد عشق و ببازه
منم، منم، منم
اون که تو چشماش صد قصّه داره
تویی، تویی، تویی
اونی که از این عشق صد گله داره
منم، منم، منم
حالا اونی که یه بی قراره چشماش همیشه در انتظاره، طاقت نداره طاقت نداره
منم، منم، منم
اون که لحظه هاش براش یه ساله دل کندن از تو براش محاله نیستی که ببینی الان چه حاله
منم، منم، منم
کاش اون زمانی که میای دل از تو سیر نباشه
شراره های عشق ما خاموش و پیر نباشه
ما با گذشته های عشق هر دو غریبه باشیم
واسه پشیمونی تو یه لحظه دیر نباشه
حالا اونی که یه بی قراره چشماش همیشه در انتظاره
طاقت نداره طاقت نداره
منم، منم، منم
اون که لحظه هاش براش یه ساله دل کندن ازتو براش محالهنیستی ببینی الان چه حاله
منم، منم، منم

 

 

برچسب ها متن تمامی آهنگهای آلبوم بیا عشقم از عماد طالب زاده | WwW.BestBaz.RozBlog.Com , متن تمامی آهنگهای آلبوم بیا عشقم از عماد طالب زاده , فول تکست عماد طالب زاده , تکست عماد طالب زاده , عماد طالب زاده , تکست تمامی آهنگهای آلبوم بیا عشقم از عماد طالب زاده , متن ترانه من عاشقت شدم از عماد طالب زاده , متن ترانه عزیزم از عماد طالب زاده , متن ترانه ناجی از عماد طالب زاده , متن ترانه امشب از عماد طالب زاده و فرهمند , متن ترانه اگه نبینمت از عماد طالب زاده , متن ترانه قضیه از این قراره از عماد طالب زاده , متن ترانه علاقه از عماد طالب زاده , متن ترانه زندگی رو با تو می خوام از عماد طالب زاده , متن ترانه دوست داشتم از عماد طالب زاده , متن ترانه آخرین شب از عماد طالب زاده و سالار قاضیان , متن ترانه بیا عشقم از عماد طالب زاده , متن ترانه حواست هست از عماد طالب زاده , متن ترانه اون غریبه کی بود از عماد طالب زاده , متن ترانه دوست دارم از عماد طالب زاده , متن ترانه اگه یه عاشق از عماد طالب زاده و حمید طالب زاده , متن آهنگ من عاشقت شدم از عماد طالب زاده , متن آهنگ عزیزم از عماد طالب زاده , متن آهنگ ناجی از عماد طالب زاده , متن آهنگ امشب از عماد طالب زاده و فرهمند , متن آهنگ اگه نبینمت از عماد طالب زاده , متن آهنگ قضیه از این قراره از عماد طالب زاده , متن آهنگ علاقه از عماد طالب زاده , متن آهنگ زندگی رو با تو می خوام از عماد طالب زاده , متن آهنگ دوست داشتم از عماد طالب زاده , متن آهنگ آخرین شب از عماد طالب زاده و سالار قاضیان , متن آهنگ بیا عشقم از عماد طالب زاده , متن آهنگ حواست هست از عماد طالب زاده , متن آهنگ اون غریبه کی بود از عماد طالب زاده , متن آهنگ دوست دارم از عماد طالب زاده , متن آهنگ اگه یه عاشق از عماد طالب زاده و حمید طالب زاده , تکست آهنگ من عاشقت شدم از عماد طالب زاده , تکست آهنگ عزیزم از عماد طالب زاده , تکست آهنگ ناجی از عماد طالب زاده , تکست آهنگ امشب از عماد طالب زاده و فرهمند , تکست آهنگ اگه نبینمت از عماد طالب زاده , تکست آهنگ قضیه از این قراره از عماد طالب زاده , تکست آهنگ علاقه از عماد طالب زاده , تکست آهنگ زندگی رو با تو می خوام از عماد طالب زاده , تکست آهنگ دوست داشتم از عماد طالب زاده , تکست آهنگ آخرین شب از عماد طالب زاده و سالار قاضیان , تکست آهنگ بیا عشقم از عماد طالب زاده , تکست آهنگ حواست هست از عماد طالب زاده , تکست آهنگ اون غریبه کی بود از عماد طالب زاده , تکست آهنگ دوست دارم از عماد طالب زاده , تکست آهنگ اگه یه عاشق از عماد طالب زاده و حمید طالب زاده , متن آهنگ من عاشقت شدم , متن آهنگ عزیز , متن آهنگ ناجی , متن آهنگ امشب , متن آهنگ اگه نبینمت , متن آهنگ قضیه از این قراره , متن آهنگ علاقه , متن آهنگ زندگی رو با تو می خوام , متن آهنگ دوست داشتم , متن آهنگ آخرین شب , متن آهنگ بیا عشقم , متن آهنگ حواست هست , متن آهنگ اون غریبه کی بود , متن آهنگ دوست دارم , متن آهنگ اگه یه عاشق , تکست آهنگ , متن آهنگ , شعر آهنگ , تکست , ليريک , متن آهنگهاي رپ , متن آهنگهاي پاپ , تکست آهنگهاي رپ , تکست آهنگهاي پاپ , فول تکست خوانندگان , متن تمامي آهنگها , تکست آهنگهاي خوانندگان , متن آهنگها , تکست کده , دنياي تکست , تکست آهنگهاي برتر , Text , Lyric مرجع متن آهنگها , متن آهنگهای ایرانی , متن آهنگهای روز , بروزترین سایت متن آهنگ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یحیی در تاریخ 1394/06/25 و 12:39 دقیقه ارسال شده است

ممنون

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/03/16 و 9:55 دقیقه ارسال شده است

واقعاازتون ممنونم.دنبال متن یه اهنگش بودم که باپیداکردنش خیلی خوشحال شدم.بازم مرسی
پاسخ : فدات فاطمه جان
خواهش

این نظر توسط مریم در تاریخ 1392/06/21 و 14:15 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنونم خیلی دنبال متن این اهنگ ها بودم ممنونم خیلی ممنون
پاسخ : فدات برم مریم جان | خواهش

این نظر توسط ali در تاریخ 1392/06/01 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

سلام لطفا آهنگهاي بيشتري بزاريد
پاسخ : سلام | چشم علی جان حتما | فدا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • سایت طراحی ivahid (1992)
  • ماهانه مبلغ 7.00.000 میلیون تومان مادام العمر برنده شوید (3899)
  • گوشی موبایل 4 سیمکارته طرح نوکیا Asha300 +TV (2962)
  • محصـُولات پرفروش میهن استور[ 92.09.20] (4059)
  • کمک به بیماران ِ سرطانی (4022)
  • خرید اینترنتی رنگ موی موقت هات هیوز (2942)
  • فروش ویژه ساعت اسپرت طرح رولکس مارک Walar (2863)
  • فروش ویژه کیف آلوما والت اصل (Aluma Wallet Orginal) (3305)
  • فروش ویژه ست مانتو و ساپورت ارغوان (2573)
  • گردنبندت هفت رنگ LED فروش ویــژه (3454)
  • چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت (4216)
  • مانتو تابستانه گیلدا در دو رنگ مختلف (5227)
  • فروش ، نحوه مصرف و قیمت انواع مکمل های بدنسازی (4117)
  • سونی باکس 2013 (3329)
  • فروش ویژه ماســـک ژلــــه ای بـــایترون (4105)
  • فروش ویژه عینک خلبانی شیشه آبی (3285)
  • خرید گوشی های Apple , HTc , Samsung Galaxy , Nokia (3453)
  • فروش ویژه ساعت دیواری طرح پانا (2736)
  • قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو - Fix It Pro (3498)
  • گردنبند فروهر (3832)
  • فروش ویژه ساعت Casio Sport EF-550 (3457)
  • هدفون بیتس [ Solo HD ] (4352)
  • عینک Ray.Ban مــُدل Cat 2012 (2995)
  • ساعت Casio Sport EF-550 (4250)
  • گردنبند فروهر | نشان تمدن ایرانیان (2702)
  • گردنبند کریستال در 5 رنگ (3283)
  • موزن میکروتاچ مکس - MicroTouch Max (4382)
  • خــرید گــوشی های طرح Iphone و HTC (5498)
  • گوشی 2 سیمکارته طرح آیفــون Iphone 4S (3400)
  • فروش فوق العاده موس انگشتی (3937)
  • ادکلن مردانه لالیک [ Lalique Encre Noire ] (3719)
  • گوشی موبایل طرح گلکسی نوت II (3105)
  • سیستم همکاری در فروش همکاران (3320)
  • گردنبند ویــژه ی Love | قیمت : 9,200 (4227)
  • ساعت Casio Sport EF-550 (2933)
  • فروش ويژه ساپورت طرح دار بهاره نيکيتا (3187)
  • فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان) (3232)
  • نادربلو | طراحی بنر , هدر و لوگو (3780)
  • مــعرفی ســایتهای مـُفیـــد (3773)
  • هدفون بیتس Solo HD پُرفُروش ترین محصول (3692)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4572
  • کل نظرات : 5956
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 7737
  • آی پی امروز : 744
  • آی پی دیروز : 715
  • بازدید امروز : 11,700
  • باردید دیروز : 12,193
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 33,302
  • بازدید ماه : 109,883
  • بازدید سال : 1,279,934
  • بازدید کلی : 66,872,809
  • لینکدونی رایگان BestBaz


    کمک به بیماران ِ سرطانی




    اینم از لینکدونی ِ سایت :

    دوستان لینکاتونو خیلی راحت ثبت کنید

    برای ِ ثبت ِ لینک روی ِ عکس

    کلیــــک نماییــــــد


    لینکدونی بست باز