loading...
متن آهنگهای جدید,عکس,پیشواز
آخرین ارسال های انجمن
saeed_detect بازدید : 2424 1392/02/27 نظرات (3)

 

متن آهنگ دوست دارم زندگی رو از سیروان خسروی

ملودی: زانیار خسروی - تنظیم: سیروان خسروی
ترانه ســُرا : XaniR

 کنسرت بزرگ سیروان خسروی روز ۲۸ اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، تهران..

 

متن آهنگ دوست دارم زندگی رو از سیروان خسروی | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ دوست دارم زندگی رو

 

یه صبح دیگه یه صدایی توی گوشم میگه
ثانیه های تو داره میره
امروز و زندگی کن فردا دیگه دیره
نم نم بارون میزنه به کوچه و خیابون یکی میخنده یکی غمگینه
زندگی اینه
همه ی قشنگیشبه اینه
خورشید و ماه و ابرای دورو هرچی که تو زمین و آسمون ِ
بهم انگیزه میده
رها کن دیروز و زندگی کن امروزو
هرروز یه زندگی دوباره ست
یه شروع جدیده

 

دوست دارم زندگی رو دوست دارم زندگی رو
خوب یا بد خیلی آسون یا سخت
ناامید نمیشم
دوست دارم زندگی رو
او او او
او او او
دوست دارم زندگی رو
او او او
او او او
.
چشماتو واکن یه نگاه به خودتو دنیا کن
اگه یه هدف تو دلت باشه
می تونه کل دنیا تو دستای تو جاشه
جاده ی دنیا میسازه واست کابوس و رویا
یکی بیداره و یکی خوابه
راهتو مشخص.کن
این یه انتخابه
اگه ابرای سیاه و دیدی اگه از آینده ترسیدی
پاشو و پرواز کن
تو افق های پیش رو
اگه به سرنوشت می بازه تو بخوای فردارو میسازی
پس دستاتو ببر بالا و بگو

بگـــــو :

دوست دارم زندگی رو دوست دارم زندگی رو
خوب یا بد خیلی آسون یا سخت
ناامید نمیشم
دوست دارم زندگی رو
او او او
او او او
دوست دارم زندگی رو
او او او
او او او
.
.
.
دوست دارم زندگی رو دوست دارم زندگی رو
خوب یا بد خیلی آسون یا سخت
ناامید نمیشم
چون :
دوست دارم زندگی رو
او او او
او او او
دوست دارم زندگی رو
او او او
او او او
.
او او او
او او او
.
او او او
او او او
.
او او او
او او او
.
او او او
او او او

 

برچسب ها متن آهنگ دوست دارم زندگی رو از سیروان خسروی , متن آهنگ دوست دارم زندگی رو , متن آهنگ دوست دارم زندگی رو سیروان خسروی , متن آهنگهای جدید , متن آهنگهای سال 92 , متن آهنگهای سیروان خسروی , متن آهنگهای سیروان خسروی-آهنگ دوست دارم زندگی رو , دوست دارم زندگی رو آهنگ سیروان خسروی متنش , متن آهنگ دوست دارم زندگی رو از سیروان خسروی | WwW.BestBaz.IR , Sirvan Khosravi - Doost Daram Zendegiro Text -- [BestBaz.IR].jpg , Sirvan Khosravi - Doost Daram Zendegiro Text.jpg , Sirvan Khosravi - Doost Daram Zendegiro Text , متن آهنگ دوست دارم زندگی رو از سیروان خسروی ملودی: زانیار خسروی - تنظیم: سیروان خسروی ترانه ســُرا : XaniR کنسرت بزرگ سیروان خسروی روز ۲۸ اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، تهران.. , کد آوای انتظار آهنگ دوست دارم زندگی رو از سیروان خسروی , پیشواز آهنگ دوست دارم زندگی رو از سیروان خسروی , آهنگ دوست دارم زندگی رو از سیروان خسروی , تکست و متن و ترانه و شعر آهنگ دوست دارم زندگی رو از سیروان خسروی , عکس سیروان و زانیار ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یه دوست در تاریخ 1396/02/29 و 21:33 دقیقه ارسال شده است

عالیه
خیلی قشنگه
دستتون درد نکنه


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط نادیا در تاریخ 1393/03/03 و 22:41 دقیقه ارسال شده است

کد آهنگ و انقدر نزارید تا همه برن همین چرت و پرتای غمگینو بزارن آهنگ پیشوازشون. حالا یه آهنگ شاد پیدا کردیما اگه کدشو گذاشتید

این نظر توسط ali در تاریخ 1392/03/12 و 13:06 دقیقه ارسال شده است

عالی بود .یعنی فوق العاده عالی بود فقط اگه میشه کد اهنگ پیشوازشم بذاریدشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : فدات برم علی جان | چشم حتما


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • سایت طراحی ivahid (2029)
  • ماهانه مبلغ 7.00.000 میلیون تومان مادام العمر برنده شوید (4065)
  • گوشی موبایل 4 سیمکارته طرح نوکیا Asha300 +TV (2999)
  • محصـُولات پرفروش میهن استور[ 92.09.20] (4094)
  • کمک به بیماران ِ سرطانی (4071)
  • خرید اینترنتی رنگ موی موقت هات هیوز (2978)
  • فروش ویژه ساعت اسپرت طرح رولکس مارک Walar (2904)
  • فروش ویژه کیف آلوما والت اصل (Aluma Wallet Orginal) (3340)
  • فروش ویژه ست مانتو و ساپورت ارغوان (2634)
  • گردنبندت هفت رنگ LED فروش ویــژه (3539)
  • چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت (4255)
  • مانتو تابستانه گیلدا در دو رنگ مختلف (5271)
  • فروش ، نحوه مصرف و قیمت انواع مکمل های بدنسازی (4157)
  • سونی باکس 2013 (3387)
  • فروش ویژه ماســـک ژلــــه ای بـــایترون (4149)
  • فروش ویژه عینک خلبانی شیشه آبی (3329)
  • خرید گوشی های Apple , HTc , Samsung Galaxy , Nokia (3496)
  • فروش ویژه ساعت دیواری طرح پانا (2775)
  • قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو - Fix It Pro (3542)
  • گردنبند فروهر (3886)
  • فروش ویژه ساعت Casio Sport EF-550 (3496)
  • هدفون بیتس [ Solo HD ] (4401)
  • عینک Ray.Ban مــُدل Cat 2012 (3041)
  • ساعت Casio Sport EF-550 (4341)
  • گردنبند فروهر | نشان تمدن ایرانیان (2741)
  • گردنبند کریستال در 5 رنگ (3324)
  • موزن میکروتاچ مکس - MicroTouch Max (4439)
  • خــرید گــوشی های طرح Iphone و HTC (5543)
  • گوشی 2 سیمکارته طرح آیفــون Iphone 4S (3445)
  • فروش فوق العاده موس انگشتی (3978)
  • ادکلن مردانه لالیک [ Lalique Encre Noire ] (3807)
  • گوشی موبایل طرح گلکسی نوت II (3143)
  • سیستم همکاری در فروش همکاران (3363)
  • گردنبند ویــژه ی Love | قیمت : 9,200 (4263)
  • ساعت Casio Sport EF-550 (2982)
  • فروش ويژه ساپورت طرح دار بهاره نيکيتا (3231)
  • فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان) (3314)
  • نادربلو | طراحی بنر , هدر و لوگو (3838)
  • مــعرفی ســایتهای مـُفیـــد (3808)
  • هدفون بیتس Solo HD پُرفُروش ترین محصول (3738)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4572
  • کل نظرات : 5956
  • افراد آنلاین : 101
  • تعداد اعضا : 7739
  • آی پی امروز : 497
  • آی پی دیروز : 435
  • بازدید امروز : 5,331
  • باردید دیروز : 6,065
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 65,502
  • بازدید ماه : 65,502
  • بازدید سال : 2,046,644
  • بازدید کلی : 67,639,519
  • لینکدونی رایگان BestBaz


    کمک به بیماران ِ سرطانی




    اینم از لینکدونی ِ سایت :

    دوستان لینکاتونو خیلی راحت ثبت کنید

    برای ِ ثبت ِ لینک روی ِ عکس

    کلیــــک نماییــــــد


    لینکدونی بست باز